Ai nevoie de ajutor?

Găsește răspuns la întrebările tale pe Întrebări frecvente sau contactează-ne pentru asistență.

Contul Corporate

Unde se află Therme București?
Therme București este situat la ieșirea din București, pe DN1, comuna Balotești. Vezi pe hartă
Cum ajung la Therme?
Autobuzele liniei R442 STB circulă pe următorul traseu:
- pe sensul spre „Therme București”: „Piaţa Presei Libere”, Bd. Mărăşti, Şos. București-Ploiești, DN1, Otopeni, Calea Bucureştilor, bucla capătul de linie „Otopeni”, DN1, Baloteşti, Calea Bucureşti, „Therme Bucureşti”;
- pe sensul spre „Piața Presei”: „Therme Bucureşti”, Calea Bucureşti, DN1, Complex Comercial DN1 Value Center, DN1, Otopeni, DN1, Şos. București-Ploiești, Bd. Mărăşti, „Piaţa Presei Libere”.
Programul de circulație al liniei R442 și stațiile aferente pot fi accesate la acest link: website.
Cum creez un cont?
Te rugăm să accesezi website-ul , secțiunea ”Solicită cont” și să introduci CUI-ul companiei. Se vor valida datele în funcție de CUI.
Îmi pot crea mai multe conturi pe același nume?
Puteți crea mai multe conturi pe același nume, dar pentru companii diferite. Acest fapt este valabil pentru cei angajați la mai multe companii.
Am greșit datele de facturare. Se poate modifica factura?
În cazul în care comanda este deja finalizată, modificarea datelor din factură se poate face doar prin stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Rectificarea facturii se poate face doar în aceeași lună.
Pentru a solicita o refacturare te rugăm să trimiteți un e-mail împreună cu copia facturii de modificat (sau cel puțin numărul și data facturii). În e-mail te rugăm să specifici datele corecte de facturare. Vei primi factura corectată în termen de 5 zile lucrătoare.
De ce să îmi creez un cont corporate?
Vei face achiziții mult mai simplu, datele tale fiind deja salvate în cont. Vei putea achita cu cardul companiei oricâte vouchere dorești, într-o singură achiziție. Vei gestiona electronic toate voucherele achiziționate. Vei beneficia de ofertele Therme Corporate special concepute pentru tine și colegii tai.
Pot achiziționa și alte servicii din contul meu corporate?
Din contul corporate poți achiziționa vouchere de intrare, carduri cadou sau carduri valorice. Serviciile oferite în complexul Therme pot fi achitate cu cardurile cadou sau cu cardurile valorice, însă accesul la ele nu poate fi rezervat sau achiziționat din contul corporate.
Se pot organiza petreceri corporate la Therme?
Putem organiza petreceri corporate pentru tine și colegii tai. Te rugăm să ne contactezi pe e-mail
Ce beneficii au grupurile?
Din contul tău corporate vei putea achiziționa vouchere pentru toți membrii grupului. În funcție de perioada vizitei, de bugetul alocat și de serviciile dorite, putem acorda anumite facilități. Te rugăm să ne scrii un e-mail
Pot face o achizitie fără să îmi creez cont?
Achizițiile se fac doar în urma creării unui cont Corporate.
Pot modifica data de intrare pe un bilet activat?
Dacă ați selectat deja data în care doriți să ne vizitați, aveți un termen de 24 de ore în care aceasta se poate modifica.
Beneficiarii au parte de acces prioritar?
Posesorii voucherelor/cardurilor/biletele online au prioritate folosind casele 1 și 2.
Pot prezenta biletul și în format electronic sau este necesar să îl am în format fizic?
Puteți prezenta biletul/voucherul și în format electronic.
Pot adăuga un alt produs după finalizarea comenzii?
Puteți adăuga un nou produs, iar asta implică o nouă comandă, o nouă factura.
Beneficiarii pot avea șezlonguri rezervate în baza biletului de intrare?
Biletul/voucherul nu include sezlongul, acesta se poate ocupa în limita locurilor disponibile din ziua respectivă.